Monday 3 February 2014

Curaj sau prostie? Incredere în sine sau inconștientă?

    

   Mă roade gândul ăsta, de fiecare dată când dau de anumite poze. Sau, mai nou, pentru că se poarta, pagini web. Mă roade și când cunosc anumiți oameni. Mă roade si când ma uit la TV. Mă roade din când în când.
  
   Pozele Selfie.  Ideea în sine îmi dă frisoane pe spate. Cam cât de lonely (a se citi selfie) trebuie să fii, încât să nu ai o persoana în jurul tău, să-ți facă o poză când ești atât de superb/ă? Nu, nu sunt rea, sau nu sunt rău intenționată, dar dacă tot ești frumoasă, cred că ar fi cazul să nu te mândresti cu asta, ci mai bine, să te lași apreciată. Asta legat numai de pozele de genul respectiv. Ehh, am dat-o pe genul feminin, că nu cunosc prea multi bărbați care să-și facă singuri poze. Nu ca as cunoaște astfel de femei (din fericire nu prietene selfie-iste), dar uite că peste ele dau mult mai des.
  
    Bine, accept faptul că te simți bine-n pielea ta, că nu e nimeni în zonă care să remarce asta, dar cel puțin, nu virusa internetul numai cu tine. Si lasă-mă cu boticul ăla. Altă expresie sexoasă nu găsești? Sau figură aia tristă, de parcă a murit porcul de Crăciun, za petul familiei. Adevărul e că mă impresionează la maxim melancolia ta, alături de textul: " :( ". 

    Dah, bărbații iumbesc( cu tot cu "m") femeile misterioase, și triste, și singure, și buzate, și frumoase. Dar toată treaba asta are o limita: Limita penibilului.

    E ca și la blogurile de modă.
   Ai ceva bani și timp liber.  Buuun. Începi să te pozezi în diferite ținute. Nu vreau să fiu obraznică și să caut exemple, că nici nu am chef de discuții. 
  Dar, draga mea, dacă singura inspirație în materie de moda, ești tu și ăla care-ți încarcă contul, cu păreri de rău, pentru mine ramai un mare: NU ASA! 

   Asa și cu ăia care au impresia că au mereu dreptate. Unii din jurul lor sunt ironici, subtili și prea subtili, sau direcți de-a dreptul. Tot degeaba, că nu se prind, nici de le-ai tatua pe frunte că-s varză
Adică, te-as aprecia dacă ai reuși cu neuronul ăla amărât și ceva efort de concentrare să-ți dai seama că ai o problema. "Când doi iți spun că ești beat, du-te și te culcă". Hai, să fie nu numai doi, chiar 3,4, sau câți vrei, până te prinzi. Dar nu poți să ai pretenția că deții adevărul suprem, când toți din jurul tău cască niște ochi, de parcă le-ai explica teoria evoluției omenirii. Mă refer la varianta ta, non-biblică și non-darwinism, inventată azi de tine. 

   Ca să nu mai vorbim de ăia care au impresia că sunt binecuvântati cu cine știe ce aptitudini, în orice domeniu. Dacă aruncam un ochi pe emisiunile cu talentații tării, la probele de preselecție, apoi nah, avem subiecte pentru un studiu psihologic timp de-o săptămâna. Mă-ntreb, după ce criterii se autoevaluează oamenii aia?! Sau vor cu orice preț sa apară la TV?

   Si peste toate astea, mă uit la oamenii respectivi, și nu știu dacă să-i aplaud ori ba. 

   Atâta self esteem, mai rar. Nu-s frustrați, nu se agită în ceea ce-i privește, nu-s chinuiți de relațiile cu ceilalți, ci sunt mereu siguri pe ceea ce postează sau debitează. Tre' să fie tare frumos să trăiești într-o astfel de lume, nu? Ce depresii, ce autoeducare, ce mustrări de conștiința? Tu cu tine-n lumea ta, veșnic fericit și mulțumit de tine. Că restul, tot ce e-n jurul tău, e doar o conspirație mojica împotriva propriei persoane.  Este invidie si pizmă.
  Nu te afectează și nu are cum să te influențeze, nu?


  E mai sănătos așa, zic eu. 


  Concluzia finală: eu nu mi-s prea sănătoasă.  










 

1 comment:

  1. :)) recunoaste, te roade pizma ca nu esti in stare sa ti faci poze singura :P

    ps: mai ales ca acum ai si cu ce :)):))

    rox.

    ReplyDelete