Wednesday 27 November 2013

32



   Am 32 de ani. Impliniti. Multi inainte mie :) 
   Nu e ziua mea azi, dar asa-mi veni mie, sa ma leg de ea si inca de ceva. De ceva, de ceea ce ma face fericita. 



32 de cazuri:





1) Un ceai sau o cafea, intr-o cana mare, o patura calduroasa si o carte buna( despre asta vom mai discuta), intr-o zi ploioasa sau doar friguroasa. 

2) Azi! Adica acum, cand am impresia ca tot ce e in jurul meu, e plin de lumina, iubire si fericire! Ambiguu, nu? :P

3) Vestile bune sau nici un fel de vesti. Ca alea rele, sunt sigurele care apar neinvitate.

4) Acea senzatie pe care-o imparti cu cineva anume. Stii ca e acolo, ca va fi mereu acolo pentru tine, pentru voi.

5) Un ceai sau o cafea, sau ...altceva bun la Freiraum, Phil, Le Bol sau intr-un alt loc la fel de placut, cu niste prieteni plini de caldura si simpatici.

6) O fuga pana la mare... mare cu apa, sau mare distanta de casa.

7) Un pahar cu apa! Mi-e dor de apa de Viena, cand sunt plecata de acasa.

8) Un apel de la un prieten, care ma intreaba ce fac, pe un ton placut, familiar. 

9) Ploaia, atata timp cat: nu sunt obligata sa car o umbrela sau sunt in fericita postura nr 1.

10) Zambetul unui strain.

11) Barfa inocenta cu o prietena/ sora mea*2 la telefon. Specific: barfa despre vreme, despre ce mi s-a mai intamplat, despre eu, despre ea, despre viata, despre altii- dar cu drag. 

12) Astazi, cand am impresia ca maine va fi mai bine, ca maine voi reusi mai mult, ca maine nu va fi doar o alta zi!

13) Momentul de singuratate, care pica exact la fix, atunci cand nu vreau sa fiu singura. 

14) Un video/ poza cu nepotul sau nepoata care-mi sunt departe, fizic vorbind.

15) Orele in care sunt cu nepoatele la un "pahar de vorba" si petrecem ceva timp impreuna.

16) Eu! Ma bucur pentru mine cand reusesc ceva. Uneori ma chinui muuult, sa pot sa ma bucur pentru mine...

17) Floarea soarelui. Pe camp sau in vaza mea. Margaretele... si crizantemele. Frumusetea si simplitatea lor.

18) Un film. Acel film. Un film care conteaza.

19) Orele de liniste, eliberare si satisfactie, orele cand pictez.

20) Momentul in care termin un tablou, de care sunt mandra.

21) O cafea cu lapte rece, intr-o zi calduroasa. Si o carte. Sau un film.

22) Clipa in care stiu ca pot sa merg pana la capat. 

23) Reactia ei/ lui cand primeste un cadou pe care i-l ofer din toata inima.

24)O piesa de teatru pe limba mea, adica limba romana. Actorii romani trezesc in mine un dor nespus.

25) Mancarea calda si excelent de gustoasa, facuta de mama.

26)Momentul cand un prieten te cauta si te face sa te simti important in viata lui. Ii este dor de tine, are nevoie de tine sau te cauta pur si simplu.

27) Sambata: am timp pentru mine, am timp pentru fitele mele si pentru sufletul meu. 

28) Cand sunt musafirul mult dorit. :))

29) Cand gatesc ceva ce-mi incanta palipele.

30) Muzica. "Muzica iaste aceea care ne gaghila urechile intr-un mod placut".

31) Momentul in care simt ca sunt inteleasa de altcineva, sau momentul in care sunt incurajata.

32) Momentul in care-mi aduc aminte de mine si fac ceva pentru mine! 




   Ordinea este aleatorie. Nu e un top, ci doar ganduri si sentimente scrise la-ntamplare.


1 comment:

  1. n-am stiut ca iti plac crizantemele :))
    bucura-te de fiecare "punct" ca sa ai la ce privi inapoi
    pup!

    ReplyDelete