Friday 4 October 2013

Zi: aaa!

    Aaaaa! Auuu!



    Ma chinuie o durere de masele. Ma chinuie asa de mult, cat mi-as dori sa ma chinuie inspiratia in orice domeniu. 

   Cum isi aleg nefericitele astea sa se bage-n viata si-n linistea mea tocmai in weekend? Adica nu se gandesc si ele ca poate am si eu niste planuri, acolo? Serios acum, e al doilea weekend. Cel de saptamana trecuta era aproape uitat, ca de luni nu am mai avut nimic si normal ca nu mi-a trebuit nici o vizita la stomatolog. Nu te duci la doctor sanatos fiind, nu?!

    E ca si vremea in Viena. In timpul saptamanii e frumos si soare, de vineri pana diminica inclusiv, o da cu ploaie si frig. Nu e drept deloc. E chiar trist, foarte trist.
    Azi nu a plouat toata ziua, nu a nins, a fost soare, dar in schimb acu pe seara m-au luat maselele. Le parasc: sunt doua, nebunele. Una pe dreapta, alta pe stanga. Una sus, alta jos. Asa-i, ca nu e drept deloc?!
O sa ma dau pe mancare de bebei, daca altfel nu le convine. 

    Nu mi-e dor de stomatologul meu, oricat de atent si simpatic ar fi el. E un chin numai cand ma gandesc sa-mi fac programare. Da, mi-e frica si am oroare de cabinetul ala, desi niciodata nu am avut parte de prea multa durere. Cand a durut, a mai fost o anestezie, chiar si a treia. Nu e vina lui. E vina lor, a maselelor.

    Da :(

    Astazi sper sa fie LUNI. Adica luni dupa duminica si inainte de marti. Cred ca luni durerile de masele intra in concediu.




1 comment:

  1. :)) trist, dar ...... c'est la vie, toujour parsive :P

    ps: ma duc la dentist, ma duc de parca m as duce la mare/munte, decat sa ma doara ... ma duc prefentiv, sigur gaseste dentistu ceva de lucru.


    rox

    ReplyDelete